Werkwijze

Werkwijze van Mijn Opruimcoach

Vrijblijvend gesprek

Mijn Opruimcoach heeft de volgende werkwijze.
Nadat je contact hebt opgenomen, volgt zo snel mogelijk een afspraak bij je thuis. In dit (vrijblijvende) intakegesprek inventariseren we samen je knelpunten en wensen. Ook bespreken we wat voor jou de beste aanpak zou zijn. Verder maak ik een schatting van het aantal benodigde uren en overleggen we of je de ondersteuning incidenteel of structureel wilt hebben.

Prijsopgave

Op basis van dit intakegesprek krijg je een prijsopgave.

Uitvoering

Zodra je akkoord gaat met de prijsopgave begin ik zo snel mogelijk met de uitvoering van de afgesproken werkzaamheden. Uiteraard in goed overleg en passend bij je wensen en mogelijkheden. Hulp op maat dus.
We bespreken wat je met eventuele overtollige huisraad wilt doen en of er opbergmeubilair of kantoorartikelen moeten worden aangeschaft. Ook kunnen beschikbare middelen op een creatieve wijze opnieuw worden gebruikt. Extra kosten voor opbergartikelen e.d. zitten niet standaard in de prijsopgave, tenzij we dit bij het intakegesprek al duidelijk hebben afgesproken.

Kosten

Zie tarieven.

Vertrouwelijk

Uiteraard ga ik vertrouwelijk met je gegevens om.
Ik ben lid van de Nederlandse Beroepsvereniging voor Professional Organizers (NBPO) en werk volgens de beroepscode van deze vereniging, die onder andere geheimhouding garandeert.

PGB

Soms kun je gebruik maken van een ‘persoonsgebonden budget’ (pgb).
Kijk voor meer informatie hierover op www.persaldo.nl of neem contact op met je gemeente.

Algemene voorwaarden

Je kunt hier een PDF downloaden met de Algemene Voorwaarden.
NEEM CONTACT OP >