Duidelijke en overzichtelijke aanpak

Opruimen hoeft helemaal niet zo moeilijk en ingewikkeld te zijn. Soms wordt het alleen maar groter in je hoofd en kom je er niet aan toe om te beginnen. Ik kan je dan helpen om meer structuur aan te brengen, op een duidelijke en overzichtelijke manier.

AANPAK

Werkwijze

Vrijblijvend kennismakingsgesprek

Nadat je contact hebt opgenomen, volgt zo snel mogelijk een afspraak bij jou thuis. In dit (vrijblijvende) kennismakingsgesprek inventariseren we samen jouw knelpunten en wensen. We bespreken wat voor jou de beste aanpak kan zijn. Verder maak ik een inschatting van het aantal benodigde uren. Dat is bijvoorbeeld afhankelijk van de hoeveel spullen, maar ook van de snelheid waarmee jij beslissingen kunt, wilt of durft te nemen. Ook bespreken we of je incidentele of structurele ondersteuning wenst.

Werkafspraak

Vervolgens maken we een werkafspraak om samen de handen uit de mouwen te steken. Daarbij behoud jij altijd de regie. Jij beslist zelf over je spullen; ik stimuleer en motiveer je alleen om keuzes te maken. Eerst gaan we uitzoeken wat je wilt houden en wat weg mag. Daarna gaan we kijken of zaken anders georganiseerd en opgeborgen kunnen worden. Ik vraag veel en luister goed naar jou, zodat we samen tot een systeem kunnen komen dat voor jou goed werkt én blijft werken. Hulp op maat dus. Ten slotte bespreken we wat je met jouw overtollige huisraad wilt doen. Ik help je mee om goede bestemmingen te vinden en kan er ook voor zorgen dat het afgevoerd wordt. Zo zie je meteen resultaat. Er ontstaat ruimte.

Vertrouwelijk

Uiteraard ga ik vertrouwelijk met je gegevens om. Ik ben lid van de Nederlandse Beroepsvereniging voor Professional Organizers (NBPO) en werk volgens de beroepscode van deze vereniging, die onder andere geheimhouding garandeert.

PGB

Soms kun je gebruik maken van een ‘persoonsgebonden budget’ (pgb).
Kijk voor meer informatie hierover op www.persaldo.nl of neem contact op met je gemeente.

Algemene voorwaarden

Je kunt hier een PDF downloaden met de Algemene Voorwaarden.

Privacy

Wil je meer informatie over het privacy- en cookiebeleid van Mijn opruimcoach, dan is die hier te vinden.

Dankjewel Lammy voor je inzichten, tips en confrontaties
waardoor je me hielp mijn doel te bereiken.
Ik ben heerlijk opgeruimd het nieuwe jaar in gegaan.
Door naar alles kritisch te kijken bleek ik een zee van ruimte te hebben in mijn kasten,
ondanks mijn voorraad.
Ik raad iedereen aan die geen idee heeft waar te beginnen met opruimen jou in te schakelen.
Vol goede moed en stap voor stap aan de slag vanaf nu!
Ik heb heel veel van Lammy geleerd over organiseren en opruimen maar vooral ook echt genoten van haar energie en vrolijke gesprekken.
Ik heb nu gelukkig inzicht in wat er in mijn huis staat,
wat ik mee ga nemen naar mijn nieuwe appartement…..
Ik ben er erg blij van geworden en kan Lammy écht aanbevelen…..
AANPAK

Workshops

In de workshops leer ik je om op een praktische manier efficiënt op te ruimen en te ontspullen.
Na 2,5 uur kun je op elke plek in huis aan de slag!

Klik hier op de verschillende WORKSHOPS voor meer informatie:

‘Opruimen doe je zo!?’

Er wordt veel geschreven en gesproken over opruimen en ontspullen. Iedereen moet wel eens opruimen en soms afscheid nemen van spullen.

Maar waar begin je dan? Hoe zorg je er voor dat je niet alleen maar aan het schuiven bent.
Of nog erger, hoe zorg je er voor dat je niet na een paar uur denkt “wat heb ik nu eigenlijk gedaan”.

In deze workshop leer ik je om op een praktische manier efficiënt op te ruimen en te ontspullen.
Na deze 2,5 uur kun je op elke plek in huis aan de slag!

De workshop bestaat uit maximaal 8 personen en wordt bij mij aan de keukentafel in Alphen aan den Rijn gegeven.
Hierdoor wordt het een fijne, laagdrempelige, maar vooral inspirerende workshop.
Met aandacht voor ieder zijn eigen vragen.

De kosten bedragen €22,50 pp inclusief koffie/thee met wat lekkers erbij.

Bel 06-24824092 of mail info@mijnopruimcoach.nl voor meer informatie en aanmeldingen.

Reeds geplande Workshops
Op dit moment is er geen workshop gepland.

'Je administratie op orde'

Vindt je het lastig om je administratie thuis op orde te houden? Liggen er ongeopende enveloppen of is de stapel ondertussen zo hoog dat je door de bomen het bos niet meer ziet

In deze workshop leer ik je om op een praktische manier efficiënt om je administratie thuis op orde te krijgen en te houden
Na deze 2,5 uur kun je op elke plek in huis aan de slag!

De workshop bestaat uit maximaal 8 personen en wordt bij mij aan de keukentafel in Alphen aan den Rijn gegeven.
Hierdoor wordt het een fijne, laagdrempelige, maar vooral inspirerende workshop.
Met aandacht voor ieder zijn eigen vragen.

De kosten bedragen €22,50 pp inclusief koffie/thee met wat lekkers erbij.

Bel 06-24824092 of mail info@mijnopruimcoach.nl voor meer informatie en aanmeldingen.

Reeds geplande Workshops
Op dit moment is er geen workshop ‘Je administratie op orde’ gepland.

'Boost voor ruimte'

Boost voor Ruimte is een speciaal ontwikkeld traject gericht op ouders met een druk gezinsleven.
Dit kan gaan over meer ruimte in huis, maar ook over meer tijd voor je gezin en meer tijd voor jezelf.

Veel jonge ouders willen graag het ouderschap combineren met een drukke baan, eventueel een studie, leuke sociale contacten en het huishouden.
Het resultaat is vaak een hectisch bestaan, waarbij met kunst en vliegwerk geprobeerd wordt alles soepel te laten lopen.
Herken jij jezelf hierin? En wil je dit graag veranderen? Misschien is dit traject dan wat voor jou.

Het traject bestaat uit 2 workshops in groepsverband en 2 individuele sessies thuis.
De groep bestaat uit minimaal 4 en maximaal 8 deelnemers.

De eerste workshop gaan we dieper in op het huishouden, wat is er allemaal te doen. We gaan het hebben over opruimen van zowel spullen als administratie. Ook kijken we hoe je tijd in je agenda voor jezelf en/of je gezin kan vrijmaken. De eerste workshop is bedoelt om voor je zelf heldere doelen te formuleren, wat je graag in de aankomende 3 maanden wilt bereiken.
De sessies thuis bestaan uit 2 keer 3 uur. Dat kan het opruimen van een slaapkamer zijn, het praktisch inrichten van de werkkamer, het ordenen van de administratie of bijvoorbeeld het maken van een werkbare weekplanning.
Aan het einde van het traject, 3 maanden later, is de laatste workshop. In deze workshop gaan we het onder andere hebben over het vasthouden van nieuwe gewoontes en methodes. Ook maken we in deze workshop een haalbare planning voor de komende maanden. Zijn er nog zaken die afgerond moeten worden of juist nog een aantal nieuwe projecten, we nemen het mee in deze planning.

In het traject is veel ruimte voor individuele vragen aan de coach. Ook zal er een WhatsApp groep aangemaakt worden onder de deelnemers, zodat jullie elkaar kunnen motiveren en stimuleren.
Het is fijn om te ontdekken dat je niet de enige bent die moeite heeft om alle ballen hoog te houden, daarom is het belangrijk om ervaringen met elkaar te kunnen delen.

Op dit moment is er geen traject gepland.

Het traject zal 395 incl. BTW kosten.

Denk jij dat dit traject wat voor jou is, meld je dan nu aan. Want vol=vol. Heb je nog vragen bel of mail gerust.

Bel 06-24824092 of mail info@mijnopruimcoach.nl
voor meer informatie en aanmeldingen.

Workshop op locatie

Wil je zelf graag gastvrouw zijn van een workshop bij jouw thuis, op je werk of op een andere locatie?
Dat kan! Nodig minimaal 5 collega’s, vrienden, zussen of buurvrouwen uit en ik kom bij jullie langs
om de workshop te geven. Heb je meer dan 6 betalende deelnemers, dan ben jij zelf vrijgesteld van betaling.

Bel 06-24824092 of mail info@mijnopruimcoach.nl
We bespreken dan de workshop die zowel overdag als s’avonds gegeven kan worden.

Ik vond de workshop erg leuk en in combinatie met de Quick-scan heb ik er veel aan gehad.
Mijn zolder is verandert van een verzamelplek naar een gezellige slaapkamer.
De tussenverdieping is ook bijna op orde en dan nog door naar de begane grond.
Ik had die motivatie en tips net nodig om er aan te beginnen. Thanks!
De opruimworkshop van ‘mijn opruimcoach’ heeft mij laten zien
dat ik (gelukkig) niet de enige ben.
Na wat simpele oefeningen, waarbij in het klein geoefend is met opruimen,
ben ik de volgende dag begonnen in stapjes begonnen aan het grote werk.
Heel gezellige leerzame avond geweest.
Zo blij met de tips.
Het helpt me om nu echt op te ruimen.
En zo blij dat ik niet de enige ben die echt opruimen moeilijk vind.
AANPAK

Tarieven

  • Het tarief van Mijn Opruimcoach voor professional organizing is € 52,50 per uur.
  • Reiskosten tot 15 km (enkele reis) en kleine organizing materialen zijn standaard hierbij inbegrepen.
  • Bij langere reisafstanden maken we vooraf een afspraak over de reiskosten.
  • Mijn opruimcoach levert ook complete pakketten tegen een vaste prijs. Je weet dan altijd waar je aan toe bent.
  • Mochten er toch meer uren nodig zijn dan in het pakket zijn opgenomen, dan maken we over die uren een nieuwe prijsafspraak.

Keuze uit de volgende pakketten:

Even op weg helpen

Pakket
149,-
  • Intakegesprek
  • 3 uur thuiscoaching
  • Evaluatie/hoe nu verder?
  • Na 1 week nog 1 x telefonisch contact
  •  

Wil jij graag eens eenmalig kennismaken met de aanpak van Mijn Opruimcoach? Dan is dit pakket wat voor jou. We gaan samen aan de slag in een door jou gekozen ruimte. Ik leer jou een opruimmethode die bij jou past en waar je zelf mee verder kan.

Handen uit de mouwen

Pakket
425,-
  • Intakegesprek
  • 9 uur thuiscoaching
  • Evaluatie/hoe nu verder?
  • Na 4 weken nog 1 x telefonisch contact
  •  

Is jouw opruimklus groter dan alleen die ene kamer? Wil je niet alleen jouw spullen opruimen, maar ook jouw huishouden beter organiseren? Heb je tussendoor tijd om zelf aan de slag te gaan? Dan is dit pakket wat voor jou. Samen gaan we aan de slag met opbergplekken en opruimmethodes die voor jou en jouw gezin logisch zijn.

Samen er tegenaan

Pakket
675,-
  • Intakegesprek
  • 15 uur thuiscoaching
  • Evaluatie/hoe nu verder?
  • Email contact tijdens het hele traject
  • Na 4 weken nog 1 x telefonisch contact

Voel je je onrustig in je eigen huis, maar weet je niet waar je moet beginnen? Komen er steeds méér spullen bij? Heb je weinig tijd om je huis eens grondig op te ruimen en alles wat overblijft een logische plek te geven? Dan is dit pakket wat voor jou. We gaan samen aan de slag. Ik leer je opruimen en organiseren, maar ook besluiten nemen!

AANPAK

Verhuisbegeleiding

Bestaande uit:

  • intakegesprek
  • opruimen/inpakken
  • afvoeren van overbodig inventaris
  • coördinatie bij het daadwerkelijke verhuizen
  • regelen van administratieve taken

Verhuisbegeleiding is altijd op basis van nacalculatie van uren. Wel spreken wel van tevoren een prijs af, afhankelijk van een ureninschatting die we in onderling overleg maken.

Vul het contactformulier in en ik neem contact met je op. Prijs is incl. reiskosten (tot 15 km enkele reis). Alle genoemde bedragen zijn incl. BTW

AANPAK

Cadeaubon

Gun jij iemand een opgeruimd huis? Geef dan eens een cadeaubon voor een paar uur organizen. Daar heeft iemand heel lang plezier van.

Het is wel belangrijk dat de ontvanger van de cadeaubon achter de opruimactie staat.

Ik kom dus niet als een verrassing, maar wel als geroepen!

Bel me op 06-24824092 of vul het contactformulier in – onder vermelding van cadeaubon – en ik neem contact met je op.

Sluit Menu